HQ-KAMPANJE || SALONGDRIFTKURS || SALONG- & SERVICEKURS || JON ANDERS HESBY
Postet av Headquarter As den 6. Apr 2018
Kurs for frisører med Jon Anders Hesby
Jon Anders er utdannet handelsøkonom med tilleggsutdanning i pedagogikk. Han har solid og bred erfaring fra næringslivet blant annet som salgs- og kjededirektør i ledende faghandelskjeder. Jon Anders har i flere år jobbet med opplæring og trening av selgere og ledere, og er i tillegg lærebokforfatter i salg, markedsføring og salongdrift for hudpleiere og fotterapeuter. (Lærebøkene er utgitt 2014 og 2016)
SALG- OG SERVICEKURS FOR FRISØRER
- med fokus på salg og kundeopplevelsen
Innhold i kurset
kr. 1700,- pr. deltaker NÅ 1445,- (-15 %)
· Hva er salg, og hva motiverer oss?
· Ulik former for service
· Hvorfor og hvordan kan vi selge?
· Salgsamtalens ulike faser - «Fra sannhetens øyeblikk til ord i posen»
· Å presentere seg selv i ulike sammenhenger
· Hvordan behandle ulike kundetyper?
· Fra ekspeditør til aktivt rådgivende salg- ulike selgerstiler
· Hvordan skape langvarig kunderelasjoner som bidrar til økt lønnsomhet?
· Hvordan stoppe kundelekkasjen?
· Hvordan få en kunde til å bli en trofast kunde?
· Markedsføring i et moderne perspektiv (profilering, hjemmeside, Google Adwords og bruk av sosiale medier)
Visste du at en selgers innstilling og egenskaper står for 80 % av den fremgang man har i salgsarbeidet. De 20% resterende er ferdigheter i salgsteknikk og produktkunnskap. Dette kurset gir deg praktiske verktøy og trening i både salgskunnskaper og mentale ferdigheter. Det å bygge gode kunderelasjoner er uten tvil den mest kostnadseffektive måten å drive business på. Du får derfor økt forståelse for hvordan skape mersalg og opprettholde gode kunderelasjoner i en hektisk hverdag.
På dette kurset ønsker vi å gi deg forståelsen for samspillet mellom kunden, medarbeidere og bedriften i et helhetsperspektiv, og du skal forstå hva relasjonsmarkedsføring er, og hva som påvirker lønnsomheten i din salong
SALONGDRIFTSKURS FOR FRISØRER
innholdet i kurset: kr. 1700 pr deltaker NÅ 1445,- (-15 %)
- Hvorfor er det helt nødvendig å jobbe med visjon og verdier?
- Hvordan sette opp en enkel forretningsplan?
- Hvordan sette mål som du klarer å gjennomføre?
- Er du pliktig til å ha et HMS-system?
- Hvordan kan du få maksimal effekt av de pengene du bruker på moderne markedsføring?
- Hvordan lykkes med annonsering på Facebook, Google og andre kanaler?
- Hvordan lykkes med blogg, webinar, kurs og foredrag?
- Hvilke av de tradisjonelle markedsføringsmetodene er fortsatt viktige?
- Økonomi og lønnsomhet. Vi setter opp driftsbudsjettet og kalkulerer produkter
- Svinnproblematikk i salongen
Kurset holdes i salong eller man kan samle flere til felles kurs hos Auxilium Retail i Tønsberg. For kurs som holdes langt utenfor Oslo og omegn som medfører betraktelig reisevei, tilkommer også kostnad knyttet til transport.
Kontakt: Sture Karlsen
Telefon: 95 82 17 77
e-post: sk@auxiliumretail.no
nettside: www.auxiliumretail.no
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.